Yildiz52 aybikreis ya onun için garniturum yok markette uzak şimdi sabah gidemeyebilirim aklıma gelmistide
Yildiz52 AngelMotherr valla iyi yapmışsın ya bende en kolaylarini seçtim cocukla inşallah basaricam 🤣
zeynep321 Yildiz52 Yeterli bence ama ıslak bişey aradım hepsi çok kuru kuru gibi geldi .keki sade yerine ıslak kek.aglayan pasta ne bileyim alman pastası gibi yapabilirsiniz.veya birisini iptal edip şerbetli muhallebili bı tatlı yapabilirsiniz
Yildiz52 zeynep321 keki yaltim şimdiden yarın yetişmez çocukla belki diye canım ama ama mantıyı iptal edip şerbetli bişey yapabilirim haklısın teşekkürler 🌸
Yildiz52 seboss35 hahhaa aynen açken ben ben değilim yaprak sarma vardı sarili yeni sarmicam o kolay 🤣
Yildiz52 Olric11 yaaacok tatlısınız ☺️☺️❤️❤️ aynen ya yabancı değiller zaten annemlerde yardım eder servise falan yeyistiremezsem
Klymeneninatlasi Yildiz52 sarma yada kısırı çıkarın bence çünkü ikiside pirinç. Ben olsam ıslak kek yaparım kakaolu yanına kısır yaparım. İçinize yine sinmeyecekse birde kurabiye yaparım üzümlü cevizli falan çeşit olur ☺️
Yildiz52 Klymeneninatlasi sarma vardı zaten dolapta sarılmış kolay diye yapım dedim kisirimida herkes çok seviyor ama mantı yerine başka bişey yapabilirim
MoRella Yildiz52 Bence mantı yerine havuç tarator ya da buna benzer bir şey yapsanız daha uyumlu olur. Mantı biraz alakasız olmuş sanki 🤷♀️
Kuzeymomss Yildiz52 Bence mantı çok ağır gelir, benim de geçen gün arkadaşım ve annesi gelmişti. Ağlayan pasta, poğaça ve patates salatası yapmıştım tart kalıbında, ekstra tuzlu kurabiye ve ekler almıştım. 10 aylık oğlum var ancak o kadar yapabilmiştim
Yildiz52 Kuzeymomss çok güzel menü patates salatası canım çekti şuan ☺️mantı yerine başka bişey düşünüyorum ya şerbetli birsey yada havuç tarator
Kuzeymomss Yildiz52 mantı yapmasanız bile olur bence, memnunuz gayet güzel 😊 kekinizi ıslak yapsanız diyecektim ama yapmışsınız sanırım 😊
Tatlican Yildiz52 Bence cok kafani yorma canm gayet iyi düşünmüşün yemekteyiz yarişmasinda degilsinya valla bana sarma kısır kek bile yeter cok seviyorm
Yildiz52 Kuzeymomss evet ya onu yaptım sıkıntı olur bişey yapamam rezil olmiyim diye çok teşekkürler ☺️❤️❤️