Yildiz52 Kuzenim annesi birde benim annem ve kız kardeşim gelecek kek yaprak sarma kısır mantı poğaça
Olric11 Yildiz52 kendi oğlumu göz önünde bulundurarak diyorum ki Allah bereket versin yeterde artar 🙃🙃
Pikapikapikacuuu Yildiz52 gayet yeterli canım. Keki sade yapmak yerine ıslak kek yapabilirsin daha güzel olur. Hem çok bir zorluğu yok hem daha lezzetli olur.
Pikapikapikacuuu Klymeneninatlasi bende ilk böyle düşündüm ama mantı yoğurtlu olacağı için kuru olmaz diye düşündüm. Tam onu yazacaktım yoğurtlu bir salata yapabilirsin diye ama mantı olduğu için yazmadım.
gcagan Mantı veya kısır gereksz bence ikisnden birini secebilirsn 4 cesit yeterli bence tabi yinede snn kararin 🥰
Olric11 Yildiz52 🙃🙃 mantı olmasada olur😅 benim oğlum kolikti çok zorlandığım için herşeyin pratiği azı bana kafî 😅
Klymeneninatlasi Yildiz52 sarma yada kısırı çıkarın bence çünkü ikiside pirinç. Ben olsam ıslak kek yaparım kakaolu yanına kısır yaparım. İçinize yine sinmeyecekse birde kurabiye yaparım üzümlü cevizli falan çeşit olur ☺️
Yildiz52 Olric11 hahha benim oglumda kolikti şuan 4 yaşında bayağı hareketli massallah ama inşallah basaricam 🤣🤣
seboss35 Yildiz52 bence yaprak sarmakla hiç uğraşmayın yada poğaçayi yapmayın ay ne bileyim şimdi karnım çok tok gözümün önüne getirdim servis tabağını mantı varken gereksiz geldi sarma yada poğaça ama açken görmüş olsaydim hepsini yapın derdim 😁😁
Olric11 Yildiz52 inşallah güzel anne 😅 çok yüklenmeyin anlayışla karşılanırsınız çocuklu ev sonuçta. Bana 3 aylıkken uzaktan misafirim gelmişti sadece kek yapabilmiştim sağolsunlar aksam yemeğimi yapıp gitmişlerdi 😅 daha da misafir gelmedi zaten
AngelMotherr Yildiz52 ben tavuklu arpa sehriyeli salata, islak kek, çörek otlu kurabiye, mercimek köftesi, poğaça,patatesli börek yapmıştım. Valla çocukla iyi bile yaptım 🤪
Yildiz52 AngelMotherr valla iyi yapmışsın ya bende en kolaylarini seçtim cocukla inşallah basaricam 🤣
Yildiz52 seboss35 hahhaa aynen açken ben ben değilim yaprak sarma vardı sarili yeni sarmicam o kolay 🤣
Yildiz52 Olric11 yaaacok tatlısınız ☺️☺️❤️❤️ aynen ya yabancı değiller zaten annemlerde yardım eder servise falan yeyistiremezsem
oglumubeklerken Yildiz52 hem kısır hem mantı bence fazla 2sinden 1ini tercih edip yapabilirsiniz hem iş yükünüz azalmış olur