ayfer69 Çoçuğunuza acıdım üzüldüm,ne yapmış olursa olsun bu sözü kullamanız doğru değil,siz bir annesiniz 🙁O daha küçücük bir insan,siz şuan aklı yerinde bir bireysiniz ve yarın öbürgün yaşlandığınızda umarım oğlunuz sizde tiksinmez…
Bir uzmana danışmanız en doğrusu olacaktır bu konuda