Guneyinannesii Asynm damlalar zaten yüzde 30 40 gibi bir etki yapıyor çok birşey bekleme bence ama ben sabab 8 damla sab simplex akşam 5 damla biogai kullandım. 3 bucuk aylıktı iyice hareket etmeye başlayınca kestim. Kendisi zorlansa da gaz çıkarmaya alıştı. Kaç aylık şu an?
Elifadaannesi Asynm sab simplex biogia nurse harveys hepsini denedim tek fayda eden mommys bliss dilediğin gibi araştır memnun olmayan yok eczaneden isteyince depodan getiriyor
livanurvealpinannesi61 Neslihanyagmur ben 15 günlükken başladım ilk 3 ay bebeklerde gaz sorunu olabiliyor.
Eylule Nurse Harvey ’s ve relactaz kullanıyorum. Bi işe yaramadı. Şimdi de sab simplexe başlayacağım. Doktor her damla her bebekte aynı etkiyi göstermez dedi. Damlalar geçirmez ama hafifletir, bu bi süreç ve bunun geçmesini bekleyeceksiniz dedi.