Asynm gaz damlaları işe yaramadıysa laktoz intöleransı olabilir demişti doktorum ve relactaz damla aldık sorun çözüldü. Öncesinde metsil kullanmıştım çocuğum gaz çıkarırken resmen çığlık atıyordu. Relaktaz ile düzeldi. Doktora bio gaia ve hurvey nurse kullanayım mı dedil onlar eskidi boşver napcan demişti. Relaktazı 3 haftalıkken başladık sütten sonra günde 4 kez 6 damla verdirtti ama 8 kez 8 damlaya kadar kullanılabiliyor