Bsrgks Bende 56 hamile kaldım 69 la dogum yaptım 58 kiloya geri geldim bebeğim 1 ay anne sütü aldı sadece malesef suan 8 ay bitti ama göbek gitmiyo 🤢 sezeryan göbeği dedikleri de hatıra kaldı bana sanırım
Gizemnaz_ Ilayda011 bende senin gibiyim 65 le hamile kaldım 95 le gittm doğuma suan 73 oldum bakalım nasıl gidecek🤦🏻♀️
Guzelgunlergelecek Bende 73 ile hamile kaldım 100 kg ile doguma gittim oglum 17 aylık 78 kgyim zayıflamak istiyorum motivasyonum yok 2 cocukla nasıl bu kilodayım sasırıyorum