ecebirce220622 pskiyatri çocuk gelişim uzmanlarına sevk edip gelişim testi uyguluyorlar önce. O testin sonucuna göre hareket ediyorlar orda da çocuğun ve yönergelere vermiş olduğu tepkilere bakılıyor. Hatta gitmeden önce evde video çekerseniz çok daha iyi olur ablam bu işi yapıyor o yüzden detaylı biliyorum . Genelde evde oyun oynarken veya siz seslendiğinizde tepki vermiyor dediniz bunuda doğal bir şekilde video çekerseniz onlara da yardımcı olmuş olursunuz. Ve ilk sordukları soru çocuk tv izliyor mu youtube açıyor musunuz? Eline telefon veya tablet veriyor musunuz? Bunlardan birine bile evet demeniz zaten sıkıntı. Oruç tutar gibi teknolji orucuna girmeniz söyleniyor yani asla tv internet vs bunları 3 ay tamamen kesmeniz isteniyor gibi gibi bi sürü detayları var hemen otizm demek doğru değil anlayacağınız