Kızım 24 aylık 7 8 kelimesi var anne baba bebek gibi temel şeyler ismine canı isterse bakıyor istemezse bakmıyor içime şüphe düştü psikiyatriste götüreceğim tabi haftaya randevu aldım ama tecrübesi olan varsa sizden de fikir almak isterim oyun oynuyor gülüyor ağlıyor sizce az önce saydıklarım şüphe duymam için yeterli mi benimle paylaşırsanız çok sevinirim ben çalışıyorum bakıdıau var acaba konuşması bu yüzden mi gecikti diye şüpheleniyorum