gozdem ben de ilk aylarda sleepy ile başlamıştım, çok fazla sorun yoktu ama az denecek kadar da olsa kızarık izleri oluyordu.indirimdeyken PRİMA almıştık ve farkını gördüm gerçekten. Şu an hiiiç öyle kızarıklık bile yok. Çok iyi emiyor. İndirimleri takip ederek alabilirsiniz biraz pahalı ama değer. 99tlye 107 adet sürekli indirimde. 4 numarası.