Eslimebrar benimkinde meme reddi yaptı 20 günlüktü ve ben pompayla sağmıştım daha felaket olmuştu kaç delikten süt fışkırıyordu. Sonra pompayı bıraktım elimle sağdım sürekli 1 ay biberonla verdim tabi bu süre zarfında sağdıktan sonra memeyi verdim unutmasın diye yavaş yavaş emmeye başlayınca biberon işini de bıraktım. biberon avent ti bizim bazı biberonlar da meme reddi yapıyor. İnsallah senin bebis de döner memeye ☺️