Ahsent bende istemem ama doysun istiyorum ve mama ile inanılmaz kilo aldı mama ile anne sütüyle yakalayamadı kiloyu yakaladı evet anne sütü varsa neden mama ama gerekiyorsa da mama ya öcü gibi davranmak doğru gelmiyor bana yine de sen bilirsin tabiki içinden nasıl geliyorsa için nasıl rahat ediyorsa öyle besle büyüt canım ben etrafa kulağımı tıkadım artık doymuyor ve 24 saat memede kalması beni yıpratıyor dışarı çıkıyoruz sürekli memede kalmak istiyor ama mama verip çıkarınca sakin duruyor bizde 34 günlüğü ve ben rahatladım şahsi fikrim bunlar tabiki