Biz uykudan yana pek sorun yaşamadık ama eğer bebek arabanız varsa puset kısmında halinin üstünde evde oturtup sallayın. Emsin gazını alın pusette pışpışlayın. Biz bu şekilde bir çözüm bulduk. Uyumazsa orada salliyoruz. Kucakta bebek uyutmak zor oluyor. Bende yanına oturuyorum sallandikca bir rutin oluşturduk gibi.