yaybebegi yaa aynen yaa, evde yok beyaz gurultu yok karanlik odacit cikmasin uyusun diye ugrasirim uyumaz , ev gezmesinde kadin dedikosu kahkasi gurultusunde koltuk koselerinde uyur bi saat😅valla bzimkiler salas seviyo bence, bgun de kiyduk bebek arabasina parka goturdum parkta uyusun diye ama yine 30 dk yi gecmedi uykusu🥲 5. Aydan sonra uyku egitimi dusunuyorum artik olmayan uyku da bozulursa bozulsun duzeltiriz modundayim🤷♀️