yaybebegi karbonhidrat yıkımı sindirimi en zor olan besinlerden, süt ürünlerindeki laktozda öyle.. sen yediğinde karbonhidrat molekülleri sütüne geçiyor , istersen bi hafta dene azalt karbonhidratı protein/ sebze ağırlıklı beslenipp gözlemle bebişi.. belki bi nebze rahatlatır
Bir de bu tazyiği farkettiğimden beri mıkırdansa da memeden kendini her ayırdığında dik bi şekilde omzuma alıyorum gaz çıkarmaya, aa gak guk adam gbi gaz çıkarıyor hayret ediyorum.. o her boşlukta her çok ağlamazsa al omzuna hem sakinleşir hem arada gaz çıkar böylece midede birikmez
Sana anlatıyorum da işte kelin ilacı olsa😀😀sabır bacım sabır 🙏