Son123 Kızlar yanlış anlamayın oğluma birçok unisex, pembe falan kıyafet giydiriyorum şimdi de bu mevsimligi aldım arkadaşım onu bana gönder o kız kıyafeti senin oğlun nasıl giysin dedi sizce bu kız kıyafeti mi ben erkek reyonundan aldım ama bence her iki cinsiyette giyebilir
Bssraa2 Son123 üzerinde boy yazıyor boy erkek çocuk demek ingilizcede yani bu erkekler için yapılmış öyle yazmasa bile bunu erkekte giyebilir ne alaka yani kız kıyafeti ile 😀
tineanigra Son123 Mickey de erkek yalnız üstelik kocaman boy yazıyor üstüne :) arkadaşınız beğendi sanırım beleşten nasiplenmek istedi :)
manikeneko666 Hayır değil , bende hep unisex alıyorum oğluma 🥰 aynen bir de kocaman boy yazıyor üstünde , arkadaşın çok beğenmiş o yüzden yol yapıyor bana gönder diye , bende çok beğendim bana gönder arkadaşını boş ver 😁
Son123 manikeneko666 bayramda da pembe lacos tişört giydirmistim çok açık bir toz pembeydi ama aşırı güzeldi bence ona bile laf eden olmuştu
MinelMom21 İşte bu olaya çok gıcık oluyorum illa oğlan mavi kız pembe mi giyecek bence gayet güzel olur oğlunuza güle güle giysin unisex bi parça bana göre
Ucansupurge Son123 Ki benim kızım var kızıma da giydiririm yani 😂 annem doğum gününde hediye almıştı bir sürü takım ama hepsi erkek reyonundan 🤦🏻♀️😂 hala giyiyoruz ne bileyim renkli renkli güzel geldi demişti 😂 bebislerimize fark etmiyor, fark edenler konu komşu 🤔
manikeneko666 Son123 valla ben LCW nin kiz bölümünden lila uyku tulumu aldım çok beğendiğim için 🥰 Mickeyli ürünlerde hep kız bölümünde çok oluyor simli olmadığı sürece alıyorum ☺️☀️
Asel_suna Ucansupurge banada komşum getirmiş kocaman bir koli erkek kıyafeti ama giydirir misin dedi kızım 5 aylık hepsini giydiriyorm bende çok da beğeniyorm wallahi 😅
edabolukbasi Son123 arkadaşın yolunu yapıyor bende yapayım bana gönderde oğluma giydireyim çok beğendim 😂
Dimitrina_kovaceva Son123 bak simdi buradaki desenler Mickey mouse deseni yani erkek deseni. Eğer kız elbisesi olsa mickeyin sevgilisi minnie mouse resmi olurdu. Öğle olur çünkü kız elbiselerine minnie erkek elbiselerine mickey mouse koyuyorlar. Bilmem anlatabildim mi 🤷🏻♀️ bence arkadaşın o elbiseyi çok sevmiş 😆
Senbanabanude Arkadaşınıza İngilizce öğrenmesini söyleyebilirsiniz :) varsa eğer “girl”yazanı kendisi alabilir ki olmasa bile bebeklerin çocukların cinsiyeti yoktur. Yıl olmuş 2023 hala renk şekil konuşuyoruz. Oğluma pembe tulum giydiriyorum valla çok yakışıyor bence. Bu onun kız olduğu,kız gibi(!) olduğu, yöneliminin farklı olacağı falan anlamına gelmiyorki. Ben çok beğendim bu arada kızım olursa bana hediye edebilirsiniz :)))))
Sess Son123 yo erkek için bunlar. Boy yazıyor zaten oğlan çocuğu demek. Mickey erkek ayrıca. Kızlarınkinde minnie oluyor genelde