hayalperest__ Melis2015 benim kızım emmiyor yine uyanıyor mama da istemiyor uykusu var ama uyanıyor ağlıyor uyanmayı alışkanlık haline getirmiş
Melis2015 hayalperest__ benimki emiyor uyanıyor 2saatte bı bazen 1saat de uyanıyor doğdu doğalı bu skeilde başta gaz dediler sonra diş dediler
Limoncicegi- Minigim38 benim kızımda öyleydi. Uyumaya çalışırken konuştum uyutmadım. İlk 1-2 gün sus uyuyacağım der gibi mızmızlandı ama artık emiyor altını değiştiriyorum bi 30dk daha oyalanıp uyuyor. Tamamen düzeldi diyemem arada yapıyor ama hergün kalmadı.
Haffuse Slakyz 4.ay qtafi 1 ay suruyor, 5.ayin ortqlarinda dis gbib sikintilari da olmazsa insaAllah cok da ertelemeden basla, neakdar erken baslarsan bebegininin adapte olmasi o ka kolay olur insaAllah…