4.ay atagi olabioir muhtemelen…
Ben de kizimin uykusuzlugindan cok cekiyorum…
Hele gunduz uykularin uzatmak icin yapmadigim kalmiyor🥲🥲🥲
Gece uykulari tam olarak gece ogununu birakinca uzuyor,
Atak donemi gectikten sonra yavas yavas buna alistirmani tavsiye ederim,