livanurvealpinannesi61 UmayUlku14 düşünmüyor sunuz demedim zaten. Birçok zararı olduğunu söyledim bilmiyorsanız birşey diyemem.
_The_ANA_ nazlimom_ Kansızlık yaptığını biliyorum. Ben yarım çay bardağı ballı süt içiriyordum. Ama hem karın ağrısı yaptı hem de ishal O günden beri kestim 16 aylık hala mama içiyor