nazlimom_ Kuzenımın kızı 1 yaşına girdi devam sütüne basladim diyor bizde öbür aya 1 yaşına giricez içiren varmı? Yatmadan önce mi içiriyorsunuz?
UmayUlku14 nazlimom_ bende iciriyorum ara öğün gibi üç yaşına girecek hala iciriyorum. İnek sütü alerji yapıyor cunku
MevaninMelegi nazlimom_ 11 aylık başlamıştım 1 yıl verdim günde 1 kere öğle uykusundan önce gece uyumadan önce ve gece uyandığında 1 kere toplam 3 defa veriyodum
Dnckrn Evolvia içiriyorum doğduğundan beri şuan 15aylık gece yatmadan bide sabah uyanınca 4er ölçek içer
Cik nazlimom_ devam sütünden kastınız mama mı yoksa paket süt mü anlayamadım yorumlarda falan pınar denmişte
UmayUlku14 livanurvealpinannesi61 ama pastörize edilmiş. Köyden gelen süt ishal yapıyor anlamında demiştim. Sürekli insanları eleştirme modunda olmayın.
livanurvealpinannesi61 nazlimom_ anne sütü alıyorsa ek birşey vermenize gerek yok. Ama formül mama içiyorsa 2 yaşa kadar verilir.
livanurvealpinannesi61 UmayUlku14 ben kimseyi eleştirmedim yalnız. İnek sütü kimi bebeği ishal yapar kimisini kabız yapar. Bu alerji değildir.süt alerjisinde vücut tüm süt içeren gıdalara tepki verir. Ayrıca içinde çok fazla şeker katkı koruyucu var.
brsnhsm nazlimom_ Anne sütü içiyorsa gerek yok bence. Ama mama içiyorsa ben 3yaşa kadar mama verdim. Sütü hiç denemedim çünkü ben sütle büyüdüm o kadar çok alerjim var ki. Tabiki herkeste olmaz ama 3,5yaşında henüz vermedim süt🙋🏼♀️
livanurvealpinannesi61 UmayUlku14 bilginiz olsun diye söyledim. Çocuğunuzun vücuduna şeker yüklemiş oluyorsunuz.sütün zararlarını bence biraz araştırın..
UmayUlku14 livanurvealpinannesi61 neyi araştırıp araştırmacagim seni ilgilendirmez çocuğumu da benden çok dusunemezsin.
livanurvealpinannesi61 UmayUlku14 düşünmüyor sunuz demedim zaten. Birçok zararı olduğunu söyledim bilmiyorsanız birşey diyemem.