ikimelekannesi_ valla ben öyle bebek irmiği bebek unu falan almadım. Gerek duymadım. Ben ilk havuçla başladım sonra bal kabağı sonra elma sonra avakado falan böyle gittim 3 gün kuralıyla. Hiç püre yapmadım hep pütürlü verdim zeytinyağı döküp. Hiç hazır kavanoz maması da kullanmadım 😀 2 ay oldu nerdeyse ek gıdaya geçeli. Şuan avakado, yoğurt, lor peyniri, yumurta sarısı, elma, ayva, irmik, pirinç, yulaf, tereyağı, zeytinyağı, havuç, balkabağı, sakız kabak, tarzı şeyleri yiyor. Balkabağı çorbası yaptım içinde sarımsak ve soğan da vardı bunları da yemiş oldu. Yoğurt çorbası fala da içirdim pirinç, yumurta sarısı ve yoğurt yedirdikten sonra. Evde bebe bisküvisi yaptım onuu yedirdim. Bugün de fırında mücver yapıcam yesin diye. Yazın dondurucuya kayısı ve mürdüm eriği atmıştım. Oğlum kabız gibi olunca onlardsn da verdim . Muzu zaten eline alıp kemiriyor beyimiz 🤦🏻♀️😂 Bu şekilde yaniii👌🏻🤗🌸💓