ikimelekannesi_ yogurtla basladıl ve gunde en az 2 ogun verıyırum kendım mayalıyorm
Ilk zamanlar gubluk yıgurt ve lor yapıyordum
Sımdı kucuk kavanozlara 7 yogurt yapıyorum gubluk acıyorum kavanozu bırde labne yapıyorum haftalık gıdıyor
Kahvaltıda yumurta sarısı haftada 2 kez verıyorum onun dısında gubkuk labne zeytın ezmesı onu da kendım yaptım 1 cay kasıgı pekmez standart var bazen avokado bazen bebe buskuvısı yapıyorım yanına ek olarak bazen ıhlamur demlıyorum sade sevnıyır kuru dut ıla yapıyorum bazen elma havuc vs suyu sıkıyorum kahvaltıya
Bız ögub olarak gıdıyıruz meme mama reddı var oglen yogurt yanına ılk zamanlar tek bır sebze pure yapıp zeytıbyagı katıp verdım havuc tatlı patates bal kabagı brokolı karnıbahar şalgam gıbı ayva bezelye nohut ve taze borulce dıye devam ettım.
Bebek tarhanası aldım arada ıcıbr havuc katıp psırıyorum bazen de kıymalı yapıyorum bız purelerı tek tek bayagı denedık artık 2 3 sebze haslayıp ezıo bebe salcalu yaglı ogun gıbı verıyorum
Peynır yaparken peynır altı sularını saklıyorum bebe bıskuvısını erıtırken kullanıyorum kahvaltılarda
Gece de 1 cay kasıgı bebe ırmıgı pısırıp ıcıne meyve katıyorım elma armut muz denedım sımdılık ayvayı da 1 kere haslayıo ezıo ayrı vermıstım
Bebe ırmıgı bebe tarhanası kara üzüm cekırdegı unu ve ruseym aldım evde yulaf unu vardı.. Sımıd elma konsantresı alvm pankek yapmaya baslıyvm duskerı cıkmaya vasladı da ufaktan🙈