Gokturk_ aynen öyle bide ben böyle sanki dünyada birtek o çocuk birtek o özel gibi davranılmasından hiç hoşlanmam evet herkesin bebeği özel güzel ama fazla özenmekte iyi değil ya en güzeli sen ne yapıyorsan yemekte onu yesin onunkini az yağlı az baharatlı yapabilirsin ama ayırma yediğin şeyleri bende olmadı onun için bunları yazıyorum 🤣☺️