EcemCk ben şeyi farkettim öyle yap istersen 5,5 aylığız yavaştan başladım ben doktorumuz sütüm olmasına rağmen çok istekli bebek başla dedi .Biz ne zaman yemeğe otursak oğlum beni izler mama sandalyesinde ben ona yaptığım şeyden kendimize de koyuyorum biz yerken bir yandan onada veriyorum kaşığıyla sanırım aynı şeyleri yiyoruz sanıp çokta güzel yiyor püreleri bence öyle yapmalısınız sizde ☺️Hani örnek oluyorsunuz ona 😊