Meowmeow Ben de geçen gün çocuğu Hastaneye götürdüm, elde pusetle inanılmaz ağır oluyor. Kucağımda götürdüm mecbur. Ertesi gün gidip kabin boy aldık. Joie pact aldık. Şimdilik memnunum, çok da hafif 6kg. Ama hamilton da iyidir, katlanması hafifliği vs.
asrinhatasi Meowmeow pusetle kullanırken travel iyiydi de pusete sığmaz oldu portbebeye geçtik. Bu sefer de baktım tüm bagajı kaplıyor. Tak çıkar uğraş dur sinirim bozuldu 1 aydır. Joieye de bakıyorum ama o modeli görmemiştim tekrar bakayım. 🌸
Vini asrinhatasi hem travel hem kabin olanlardan alabilirsiniz kraft lima kullanıyordum aşırı rahat ve hafif
asrinhatasi Vini bebeğim 7aylık şu an. Pusete sığmıyor artık. Dik oturmaya başlayınca oto koltuğuna geçeceğiz. Şu an puseti oto koltuğu niyetine kullanıyoruz. Max 2 ay sonra pusete ihtiyacım olmayacak hem de bana pratik olsun diye kabin istiyorum. Kraftın da kabinleri var ama o da hoşuma gidiyor
birkucukanne Bebegmvebenn merhabalar hala kullanıyor musunuz bende alacağımda aşırı kararsızım lütfen yardımcı olur musunuz