asrinhatasi Merhaba, travel sistemden illallah ettik. Arabayı satıp kabin boy almak istiyoruz. Öneriniz varsa bekliyorum.
asrinhatasi nazliicank tek elle sürmeniz gerektiğinde nasıl oluyor. Bastonlar da pratik geliyor ama sürümünden emin olamıyorum
nazliicank asrinhatasi tek elle sürülüyor gayet iyi. Ön tekerlekleri 360 zaten arka tekerlekleri sabit sadece traveller gıbı. Bazı bastonların on tekerleri de sabit ama brisk oyle degıl o yuzden sıkıntı olmuyor. Ben de pregodan geçtim
birkucukanne Bebegmvebenn merhabalar hala kullanıyor musunuz bende alacağımda aşırı kararsızım lütfen yardımcı olur musunuz