Tatli_Bir_Anne_ insanlardaki bu tombiş bebek eşittir normal bebek algısı ne zaman kırılacak bilmiyorum 🤦🏻♀️ bazı bebekler zayıftır bu da normaldir. Zayıflık hastalık değildir. Alt sınırda değilse ve doktoru sağlıklı olduğunu söylüyorsa sıkıntı olarak görecek hiçbir durum yoktur. Siz etrafınızı boşverin. Kalbinizi ferah tutun. Boşuna kendinizi strese sokmayın. Kilo alımı normalse ve vermek istemiyorsanız kimse sizi mama vermeniz için zorlayamaz bunu kendinize hep hatırlatın 😊🌸