aatabeyyy çok teşekkür ederim canım, Allah razı olsun. Yorumun beni ferahlatti, bebeğin ilk doğduğunda her hafta saglikocagina giderdim tartmak için, hemşireler kilo alımının güzel olduğunu söylerdi, her gittiğim doktorda normal buldu, birkaç gün önce tekrar doktora gittim, annem yanımdaydı hususen sordum doktora duysun diye doktor kilo alıyorsa doyuyirdur dedi, yine de çocuk her mizmizlandiginda kız kardeşlerim ve annem hemen mama başka demeye başlıyor. Sanki mama dünyanın en sağlıklı besiniymis gibi niye kullanmıyorsun, mama hakkında ne duydun da kullanmıyorsun diye hesap soruyorlar, kimseyi kırmak istemiyorum ailemin yanına evlendikten sonra ilkkez geldim, ama artık sinirlerim bozuluyor.
Ve dediginiz gibi mamaların üzerinde bile anne sütünü tercih edin diye not düşüyorlar. Üzerinde o kadar baskı kurdular ki, mama bile aldım ama başlamadım, gönlüm razı gelmiyor çünkü çocuğuma kıyamıyorum. Sütüm hamdolsun yeterken, bebeğim güzel emerken neden bu kötülüğü ona yapayım sonuçta..