cigdeeemm canım tek kullanman gereken şeyi diyorum sürmen gerekeni .Anestolun yarısını bir kaba boşalt kapaklı kap olsun birde eczaneden furacin al onunda yarısını o kaba dök ikisini karıştır iki parmağınla güzelce birbirine geçsin kapağı kapat dolap kapağına koy .Her altını açtıkça onu güzelce pipisinin heryerine sür eğer kilolu bebek ise o katmanlarına da sür pipi kenarında ki enfeksiyon olmasın .biri ağrı kesici biri merhem acayip iyi geliyor sağlık personeliyim kendim de hemde oğluma kırkı çıkmadan sünnet ettirip onu sürmüştüm kendim yapıp .Birde biraz yağlı olduğu için zaten üstüne hiçbirşey kapamadan direk bez bağlıyordum .Zaten erkek çocuğu diye sıkı bağlanmıyor bez onada dikkat et .Hemen geçiriyor ben her ihtimale karşı 1 hafta sürdüm her alt açılımında .Huysuzluğu en fazla 2 gün sürüyor sonra anlamıyorlar bile inan .İlk birkaç kez izledikçe ağlar idrar da amonyak var yakıyordur uyuşukluğu geçince ama panik yapma iki gün sonra anlamıyorlar bile 😂Birde temizliğini yap her alt açımında ıslak mendille pipinin deri kısmını iki parmağınla geri itip beyaz sarımsı birşeyler toplanmış olacak oraya biraz biraz değdir kalkar o şeyler güzelce temizleyip tekrar dediğim karışımı sür Allahın izniyle hemen geçiyor 🥰