cigdeeemm ay canım ya bizde geçtiğimiz çarşamba günü yaptırdık bugün 4. günü gerçekten zor bir süreç ama bana eczacı da doktorumda verdigi krem,fitil ve parol yada calpol dışında bişey kullanma dedi özellikle ilk 5 gün . Bende sarı kantaron falan sürmeyi düşündüm çok okudum buralarda doğal vazelin falan diyenler oldu ama ilk günler surmemek daha iyi diyo doktor . Tam bi haftası geçsin sürerim hala çok çiğ bi yara halinde çünkü her yazılanı deneme bende Çarşamba günü o panikle post açtım herkes bi öneride bulundu sagolsunlar ama doktor ne dediyse öyle yap bence iki güne daha da sakinlesiyo sende duruma daha adapte olur daha cesur yaklasirsin inan bana bende aşırı panikledim çünkü ilk gün