Birkullanici Benim de bir tanıdğım defalarca denedi ama olmadı en son İstanbul’da çok iyi bir doktor var ona gittiler bir sürü de paraları gitti yüz küsür falan onun da yumurtalıkları tutmamış şimdi bir daha gidecekler bu aralar iğne ilaç tedavisindeler ve maalesef paraları gitti ellerinde avuçlarında bir şey de kalmadı ama bir yerden bulup son bir kez gideceğiz diyorlar gerçekten çok zor bir durum Allah’ım olmayan herkese nasip etsin