Kızlar bir arkadaşım tüp bebek yaptırıyor yumurtaları toplandı ama tutmamış ,Yani suni döllenme sağlanmadığı25.000 TL ödeme yaptılar şimdi bundan sonraki süreç nasıl olacak paramız yandı diyorlar doğru mu acaba bana sen arar mısın hastaneyi dedi pek anlamamış durumu hafta sonu olduğu için konuşamadım pazartesi arayacağım ama merak ediyorum böyle bir durumda paraları yanar mı