Gamze1515 16 haziran doğumlu oğlum. Dönmeye henüz başlamadı. Koltuğun eğimli kısmına yatırınca dönüyor sadece. Eli hep ağzında salyası bol. Uyku gerilemesi yaşıyoruz. Normalde akşamları bir kere mama veriyordum 3 ekimde sünnet oldu o günden beri mama biberon emzik kullanmıyor. Hatta meme reddi de yaşadık ama aştık çok şükür 2 haftadır sadece anne sütü alıyor. Geçen hafta tartıldı 5800 62 cm. Cuma günü 4. Ay aşısı olacak. Ayaklarıyla aşk yaşıyor bu aralar sürekli elleri ayağında. Oyuncakları tutabiliyor. Oyun halısında 10 dk duruyor. Pusetine maksimum yarım saat o da keyfi yerindeyse. Herkes kucağa alıştırdın diyor ama ben sadece ağlayınca aldım kucağıma napsaydım ağlatsa mıydım çocuğu. Neyse 4. At atağı zormuş ama bunu söyleyebilirim