Gamze1515 benim ki de 7 haziran da dogdu. Anne diyor esim cok kıskanıyor😂 uyanir uyanmaz konusmaya başlıyor o hallerine bayılıyorum tabi ama gece uykuya gecmek cok uzun suruyor genelde 2 ila 3 arasi anca yatiyoruz gunduz uykulari da kisaldi nerdeyse bitti. Elleri surekli agzinda kehribar kolyesi almayi düşünuyorum acaba alan var mi ise yariyormu. Bi de iştahi azaldi gibi emzigi kendi kendine birakti sut sagip biberonla veriyordum simdi biberonnu da istemiyor hep diliyle yitiyor 🤷♀️sadece emmek istiyor ama ben acaaba doyuyor mu doymuyor mu tedirgin oluyorum surekli bezlerine bakiyorum bakalim hakkimizda hayirlisi. Ek gida olayini bende merak ediyorum ne zman baslayalim ne ile basliyim bilmiyirum fikirlerinizi merak ediyorum acikcasi 🤗🤗