Akipk AyEmRa en azından neye alerjisi olduğunu artık biliyorsunuz,sadece kuzu eti yenebiliyor bilginiz olsun,huzursuz olmasının sebebi vücudunda alerjen olması hala bi süre sonra atılacak çok geçmiş olsun
AyEmRa Akipk kuzu eti mi. Aaa tamam çok teşekkür ederim. Bez aman vücuttan atılır. Yine yüzü kabardı egzama oldu yemediğim halde nasıl cıkıyor. Yüzüne nemlendirici sürmüyorum o yüzden midir
Akipk AyEmRa egzama olan her yeri kesinlikle nemlendirin,hele yüzünü çok çok,başka bir arkadaşımın bebeği de alerjisi var sadece yüzünde çıkıyor sürekli nemlendirerek kurtuldu,saf kuzu eti yani içine başka et girmesin bi de dışarıdan yemeyin marinasyon yapıyorlar,ne zaman atılacağı bebeğe bağlı oluyor ama genelde 10 gün sonra falan atılıyor diye biliyorum
AyEmRa Akipk anladım 10 günü geçeli çok oldu aslında. Sanırım başka seye daha. alerjisi var. Teşekkür ederim
Akipk AyEmRa rica ederim ne demek,şöyle bir şey var bi de bana doktorum alerjisi çıkmayan ama normalde alerjen olan besinleri de kesti.Tavuk,domates,patlıcan,kırmızı meyveler,tahin,susam gibi şeyler isterseniz dikkat edin siz de