yamans merhabalar,kızım şu an 4,5 aylık 2,5 aylıkken egzamalar çıkmaya başladı,maalesef egzama çıkması demek gıda alerjisi demek.Öncelikli hep süt ürünü olarak düşünür doktorlar onu içeren her şeyi kes derler ama çoklu gıda alerjisi de olabiliyor.Ben bir hafta süt ve süt ürünü içeren içinde enzimleri dahi olan her şeyi kestim baktım düzelmiyor sonra bi alerji doktoruna gittik bi alerji testi yapıldı ve maalesef çoklu gıda alerjisi çıktı,süt ürünleri,yumurta ve kabuklu kuruyemişlere.Şimdi çok sıkı bir diyet yapıyorum egzamalar azaldı ama henüz geçmedi,bir de ne kadar diyet yaparsan yap vücut nemlendirmesi çok önemli vücut bakımını iyi yapmazsan egzama geçmez demişti doktorum.Ben de mustelanın atopik ciltler için olanını kullanıyordum biodermaya geçtik gerçekten çok daha iyi çok güzel nemlendiriyor.Size tavsiyem hiç beklemeden bi alerji doktoruna gidin,gidene kadar süt ve süt içeren her şey,yumurta ve kuruyemişleri tüketmeyin,çünkü tüketmeye devam ettikçe bebeğin bağırsak sistemi bozuluyor,bol bol nemlendirin çok geçmiş olsun.