Hadianne öncelikle cok geçmiş olsun . 11 aylik oglum var 4 aylik iken cok agir hastalndik kusma ishal gecmek bilmedi. Oglum gunden gune eriyordu harektleri yavaslamaya basladi iyice affaladi sonrasinda oglum dediginiz gibi sanki migdesi bulanir gibi rengi gidyorfu bayilma asla yok titreme yok kasilmada yok biyere daliyor ve agzinda biseh varmış gibi cigneme harketi yapiordu 5 sn suruyor geciordu bu gunden gune artmaua basladi yakinmdaikler bana tepki gösteriyordu sonrasinda doktoruma video cekmistim hemen ambulans ile hastneye gittik. Allahim dusmanima yastamsin cok zordu… sonrasinda dediğiniz gibi kan alindi konrtol altinda tutuldu egg cekildi hersey temizdi 24 saat musade altında kaldık hicbirsey olmadi eve donduk ve eve donunce oglumda 2 saat sonrası ayni belirtiler oldu busfer kafasi sola dustu bilincisiz olece bakti . Sonrasinda tekradadn gittik ve acil dokttolara duuemu anlatim hickimse inmamadi oglumun nobet gecirdigini okadar hafifti ama benim icin cok zordu sonrasinda yatis yapildi hergun baska bisey dediler ogluma ilac verildi o ilactan sonra birdaha tekrar etmedi cok şükür birsuru kan alindi hersey temiz en sonunda 6 gunun atsindan teshis konulamdi ama ilacimiza devam ediorduk sara nöbeti dediler ben idrak edemedim hemen baska ozel klinge gittim beyin emari vs birdaha egg istenildi hersey temizdi cok sukur suanda ilac kullanioruz dokrotumdan allah razi olsun epilepsi ama iyi huylu allaha binvlere sukur oglum herseyo yerinde 2 yil kullanacgiz kafein ve kako yasak . 6 aydir kullaniorum oglum iyi cok sukur hersey yolunda demem oki cok uzun yazdim litfem tedbir alin erken tani cok onemli !!!