miracmoms Bende aynı durumdayım ilk doğumumdan sonra olmamıştı ama ikinci doğumdan sonra saç ve dişlerden çekmeye başladım hep diyordum o kadar işlem görmesine rağmen saçlarım elimde kalmadı şükür diye ama şuanda çok az saçım kaldı 😢 bende tavsiyelerinize açığım 🌸
busrayla1 4,5 aylık bebeğim şuan. 3 haftadır inanılmaz dökülüyor yani her taradığımda lavabo doluyor bi avuç dolusu günde 3-4 defa tarıyorum öyle söyleyeyim. Burada açılmış konularda biri 6 aya kadar dökülür normal yazmıştı. Bekliyorum bakalım 🤦🏻♀️🥹
2bakartal mavikelebek4 Malesefki dokuluyo 1 sene normal kabul ediliyo.Sonrasinda kan tahlili yapririp vucuttaki depolariniza baktirin.Kizim 15 aylik ancak azaldi.Ama hala dokulmem var
GMD mavikelebek4 Bende aynı şekildeyim 3 ay 20 günlük bebeğim var ve aşırı saçlarım dökülüyor önceden yoktu ama şuan fena halde bi dökülme normalde hep şikayet ederdim çok gür ve sık saclarim olduğu için şekil veremiyorum açık bırakamıyorum ruhum daralıyor diye şuan nerden tutsam avuç avuç elimde kalıyor😔
Gamzeeyigun mavikelebek4 benimde çok dökülüyordu vitaminlerim azaldı galiba diyodum baya baya saçımda acilmalar bile oldu yani kan tahlili verdim meğersem guatrım varmış 🤦♀️, saç dökülmesi normal ama sen yine de bi kan tahlili ver
Ebrushkaa mavikelebek4 aynıyız benimde saçlarım dökülüyor simdi şampuan bakıyordum bioxcin prozinc hangisini alsam diye kararsizim
iirremkara Ebrushkaa hiç bir şey almana gerek yok boşuna para harcama ama tabiki sizin kararınız ben neredeyse kel kaldım tam 1 hafta içerisinde yoğunlaştı dökülmem 4 aylıktı bebeğim o zaman saçlarımı kestirdim kendine geldi şimdi 7 aylık oldu hiç bir şey kullanmadım ve alnımın kenarladında şaşırtıcı şekilde bir sürü çıkan yeni saçlarım var oysa ki çok korkmuştum kanser mi oldum diye ağlıyordum yani geçiyor ve yenileri geliyor herkesin içi rahat olsun 💗💗💗
Bugii mavikelebek4 Aynı sorun bendede var benim bebeğimde 4 ay 12 günlük ve aşırı sıkıntıya giriyorum saçımı o halde görünce 😏
asyanin_annesi35 Eylulecek yavrum akşamdan sür sabaha kadar kalsın ilk şişenin yarısında anlamıyorsun zaten devam ediyor dökülme haftada 3 gün yap bide orjinal mi dış kutusu kabartmalı mi yazısı
Kubrasucu mavikelebek4 Bnn kızım 7aylık 3 aydır bıttımsabunu kullanıyorum dokulme kesildi artı bebek saçlarımı cıkardı ınnanlmaz derecede dokulenlerı tamamladı ınstagramdam aldık Siirt bittim sabunu
Ygmrkara mavikelebek4 3. Ay dökülmeye başlamıştı ve solgarın 5000 mg biotin kullandım ve bitkisel bir şampuanla düzelttim
tontisbebegim mavikelebek4 agarta saç dökülmesi önleyici şampuan efsane. 2 yıldır denemediğim şampuan kalmamıştı, bıçak gibi kesti
elisyadamla mavikelebek4 Benimde 8 ay 23 günlük bebeğim var hamilikte de saçlarım hiç dökülmedi doğumdan sonra aynı sizin gibi avuç avuç dökülüyor en sonunda kel olacağım sanırım .. ama bişey deniycem iyi yorumlar okudun THE ORDİNARY hair care serumu var çok iyimiş