ipekk05 evet yürümeye başlayınca anne sütü yetmez. bebeğim erken yürüyecek sanırım. Allah sağlıklı büyütmeyi nasip etsin inşallah,bağırsaklarını yormamışsınız gereksiz gıda ile geçişiniz kolay olmuş. İnşallah benim bebeğiminde bağırsak florası düzgün olur. Çok teşekkür ederim. Bebeğinize ve size sağlıklı ömürler