hacisakir yani benimde sütüm çok kızım 18 aylık 2 saat emmese üstüme akıyor baya bol geliyor doyuyorda ama bir süre sonra bebeğe anne sütü yetmez zaten ek gıda 2 yada 3 ay tarımla geçiyor 1 kaşık yiyor çocuklar neden süreci geciktirip çocukta yeme bozukluğu yaratmaya çalışıyorsunuz bir kaç ayda değil tam 6 ay geç başlamış olacak sadece süt yetmez ne kadar bol olursa olsun kilo alması da sağlık göstergesi değil vitamin değerleri yerle bir olur bir hekimle gorusseniz daha mantıklı olur ilerde çok büyük sorunlar yaşayabilirsiniz.