Kuzeymomss evet şuan ben sizin gibiyim. Yani sürekli bir şey olacakmış kaygısı var. Her hareketini inceliyorum. Bu normal mi, bunu niye yaptı diye diye mahvoldum bu aralar. Psikolojik destek bile almayı düşünüyorum artık hiç iyi değilim yani 😔 istemsiz açıp bakıyorum hep bir şey bulma çabasındayım, doktorumda internete lütfen bir şey sormayın diye uyarıp dursada yinede yapıyorum. Etrafimdaki insanlar artık normal olmadığımı düşünüyorlar ki bende öyle düşünüyorum