Kızlar merhaba, bebeğim çok fazla korkuyor. Korktuğu zaman kollarını yukarıya yada yana doğru kasıyor ve sonrasında ağlamaya başlıyor 🥺 bebeklerde West sendromu oluyormuş kısaca epilepsi. Ama bu hastalık normalde durup dururken kasılma gibi belirti veriyor, gözlerini kaydırma gibi. Bizde yalnızca ani hareket ve sesten sonra oluyor. Doktora daha önce danıştım 3. Aya kadar korkup irkilmesi normal eğer şiddeti düşmezse 4. Aydan sonra takip ederiz demişti. Acaba başına gelen var mı? Lütfen bilgilerinizi paylaşır mısınız