Arkadaşlar
Elifbst Arkadaşlar kendiniz nasıl isterseniz yaparsınız tabii de ne olur yanlış yönlendirme yapmayın. Bunları okuyup vazgeçecek insanlar olabilir. Birincisi insanın fizyolojik yapısı elbette mükemmel değil, bizler de zaman zaman organlarımız için ameliyat oluyor ya da takviye alıyoruz. Bilim şöyle bir şey değil, “ben yapmadım gayet de sağlıklı” Bu tekil örnekler rasyonel akıl ve birikimle yapılmış deneylerin sonucunu geçersiz kılmıyor. Kaldı ki ileride neler yaşayacağını, hangi sonuçlara yol açacağını bilecek bilgi ve birikiminiz yok. O yüzden ne olur düz dünyacılar gibi “bence öyle” söylemleri yaymayın. Sizce öyle diye tüm gerçeklik değişmiyor.