Sağlık ocağının verdiğini asla kullanmayın tavsiye etmem bebeğim 4 aylıkken kullanmaya başladık şuan 17 gündür huysuz ve kabız sorunumuz var doktora götürdüm kesinlikle kullanma dedi böyle lanet iğrenç birşey olamaz resmen bebeklerimizi zehirliyolar çok şey söylemek geliyor içimden ama söyleyemiyorum. Biz yavrularımizi ne zorluklarla dünyaya getiriyoruz insan canı bu kadar hiçe sayılamaz…