Bebek123- bebeğim 7 ay 5 günlük ve yara yerim yeni yeni iyileşiyor
Benimde ilk zaman enfeksiyon kaptı kanadı sezerya dikişim sonra pansuman vs derken kabuk bağladı etrafı çünkü yanmış nasıl olduysa yaz ayıydı bide sıcaktan sanırsam sonra toparladı antibiyotik krem derken ondan sonra sol tarafta hafif akıntı oluyordu sağlık ocağına gösterdim baktı enfeksiyon dedi 6 aydır iyilesmemisti 2 tane antibiyotik verdi kullandım şükür geçti dikkat edin ilaçlarınızı düzenli kullanın ben bebeğimle ilgilenmekten ilaçlarımı icmemistim, ve isterseniz başka doktora gösterin.
Bide ben 160 boy 69 kgydum o zaman hafif sezeryan göbeğim vardı o yara üzerine geldiği için havasızlıktan oldu bide dogumdan sonra 2. duş aldım bant kullanmadan oda etkiledi sanırsam.