38 gün önce doğum yaptım, salı günü kontrolüm var. Ama sezeryan kesi bölgesi çok kötü kokuyor. Ara arada uç kısmından damla damla kan geliyor. Kuru tutmaya çalışıyorum. Sürekli kuruluyorum. Dr ara ara akıntılar olabilirdi dikişler kaynarken demişti. O yüzden bu zamana kadar hiç gitmedim kontrole. Başından geçen birileri var mıdır diye size danışmak istedim kizlar. Beni bir aydinlatin