Cellys sizinki de Normal aralıkta ama üst sınıra yakın. Postun sahibi arkadaşın da alt sınıra yakın ama normal aralıkta. Her bebek bir olmaz iki bebege de bir ay boyunca aynı miktarda aynı saat aralığında aynı mamayi verin biri 600 gram alır biri 1000 gram alır mesela. Çünkü her insanın metabolizma hızı farklıdır bebeklerde de böyle. Bu nedenle aralık koyuyorlar zaten ilk 3 ay en az 500 gram alan bebegin gelişimi normaldir. Ayrıca anne sütüyle bir ay da 700 800 gram alabilen bebege ekstra mama da vererek 1500 gram aldırmak marifet değil.