Sevgiemre Mrb kzlar oglum 2 ay 23 gunluk ve kilosu 4800 sutumu tek veriyorum ekstra bi mama kullanmiyorum sizce kullanmalimiyim
Mirac_21032019 Sevgiemre bebegin aç kaliyomu onemli olan o cnm agliyomu acliktan eger oyleyse sutun yetmiyodur mama takviyesi yaparsin ama bebeginde bi huzursuzluk yoksa gerek yok mamaya vede kilo isine cok takilma sagligi iyi olsun onemli olan o her bebek ayni kilodaa olacak diye bisi yok
[silindi] Sevgiemre 2ay 15gunluk kıızm aynı kiloda annem kayınvaliddm zayıf zayıf diyor surkelı bnde takmıstım bu duruma cunku meme reddi de var dıye ama doktora goturdgumde sutumun yaradığını ve kilosunun ıyı oldugunu soyledı. O yuzden ertafa takılma derim doktorun ne diyorsa ona gore hareket et kafana gore mama kullan veya kullanmmazlık yapma derim doktoruna sormalısın.
Durununannesi1 Sürekli emzir gık dese emzır canım bir ay boyle devam et alır ınsallah kılo almazsa ay sonunda düşün mamayı bak kesınlıkle cok fark edecek sureklı emzır
Sarelim Durununannesi1 surekli emzır diyorsunuz biliyormusunuz emzırmedıgını bebek nerdeyse 3 aylık olmus ewt zayıf kalmıs. Mama versin tabı ki. Farkı o zamn gorur. Demek ki sutu yağlı degıl
DorukSena Sarelim bir anne bir anneye nasil bu cumleleri yazar hayret ettim dogrusu. Kilo olayina birakin doktoru karar versin. Her seyi ne cok biliyorsunuz sutu yagli degilmis bravo vallahi.
Merve43 Sarelim nerden biliyorsunuz pardon? Bebeğin doğum kilosunu bile bilmeden yapistirmissiniz sütü yağlı değil damgasını hemen. Ayrıca 3aylik erkek bebegin kilo alt sınırı 4150 gram siz neye dayanarak zayıf deyip daha da üzüyorsunuz insanı?
aliannesi bebeğiniz zayıf değil içiniz rahat olsun 🤗 benim bebeğim o zaman daha bile azdı. şimdi 15 aylık yaşıtlarına göre hala zayıf ama maşallah sağlığı yerinde hareketli bi bebek. sağlıklıysa kilosunu hiç takmayın lütfen daha çok küçük emzirin emzirebildiğiz kadar🍀
[silindi] Ayrıca sutunun yarayıp yaramadgını burda bebeginı bile gormeden yorum yapanlara sorma derim sahsen.. Mamayla beslenen ve aynı ayda oldgumız bebekler tabiikıde bizimkilerden daha kılolu bu gayet normal cunku mama anne sutu kadar cavuk sındırılmıyor bebeginı sısmanlatcam derken Allah korusun bir taraftan da hasta etme doktoruna sor o en iyisini bilir
Elizzzzz Sevgiemre aynı benim kızım gibi bizde öyleydik ben aslında sütümün pek yettiğini düşünmüyordum dün kontrol vardı 3aylık olduk doktor mama yazdı alması gereken kilodan düşük bende keşke alsaydım en azımdan geceleri verirdim diye vermedim işte çocuğum resmen aç kalmış😢
[silindi] Sevgiemre valla diyorum ya öz annem bile bu kız zayıf diyip duruyor ama doktor tum olcumlerınk yapıyor herseyıne bakıyor meme reddi var ama nerdeyse yarim saatte bir on dk on dk emzırıyorum gun boyu boleyım. Doktor ne diyorsa ona bak etrafı bosver sısman olucak nolcak yeter ki saglıklı olsun normal olsun
merve86 Sevgiemre benimde cok zayıftı mama vermeye başladım artı benim sütüm cok sükür şimdi cok guzel kilosu doktorunuza sorun bence o da mama destege verin diyecekitir allah korusun cok zayıflarsa hastenlik olablir
Cellys Merve43 benim oglum 6 Kilo bu nasil oluyor peki? Ve cok normal duruyor ne cok kilolu nede zayif