manikeneko666 merhabalar umarım oğlunuz tamamen iyileşmiştir size birşey danışmak istiyorum epilepsi tanısını nasıl koydular çocuğunuz kaç nöbet geçirdikten sonra benim kızım 2.5 yaşında geçen dondurma yerken bir anda ağlamaya başladı gözleri kaydı yukarı doğru elleri kafası yumuşadı böyle çok kısa sürdü ama çok korktum yani bu şekilde mi olunca epilepsi tanısı koyuyorlar