linefl senin hakkın da birşey diyemiyorum, benim oğlum epilepsiydi ilaçlarını duzenli kullandık bir yaşına gelince atlattı şükür olsun şuan 3 yaşında ama kullanmayıp ta gelişim geriliği olan çok ,ayrıca bu ilaçlar bir doz kullanıp bırakılabilir bir ilaç değil nöbeti engellesin diye kullanılıyor kullanılmazsa nöbet geçirebiliyor nöbet geçirdiği zaman ise bazen hasar bırakma tehlikesi var, yani öyle kafama göre ilacı bırakıyorum diye birşey yok bu resmen cahillik yukarda ki bayan için diyorum , kalp kırmak istemiyorum ama gerçekten çocuklar için üzülüyorum bu doktorlar bunca yıl bilek neden çürütüyor