Boncukdefne52 Hep merak ettiğim şeydir 🙈 Ben sebebi bilinmeyen infertilite tanısıyla 14 sene hiç gebe kalmadım ilk tüp bebek denememde gebe kaldım şuan kızım 7.5 aylık 2 kez adet gördüm bu ay 10 gün gecikti acaba mı dedim ve adet oldum kendiliğinden gebe kalmak istediğimi farkettim 😂 zaten korunmuyorum olursa başımızın üzerinde yeri var onada bakarız hazırım valla istiyorum 🙈 keşke bir kızım daha olsa 💕